Thats just the way i know you

Skolan rinner på och jag börjar gilla klassen mer och mer, väldigt mycket faktiskt!
Men dagarna går så snabbt känns typ som att man kommer hem och ska sova ungefär, men det är rätt så skönt så slipper man all dö tid man hade i låg och högstadiet hahah!
Men idag gick jag till 3 och sedan hem för att sedan bege mig tillbaka mot borgar för att gå till kulturskolan för möte om sången och när det börjar och vilken dag jag ska ha osså vidare, ska bli skönt att det ska börja igen även fast det betyder att jag kommer bli ännu mer busy på fritiden, men ja har saknat träningarna så mycket under lovet! sedan ska jag på möte för gitarren imorgon då jag ska börja på det också!
Åå om 10 år kommer ja va nya Taylor Swift typ ;)
Nej men imorgon är det en lång dag till halv 5, men det är roliga lektioner så typ ingen fara med det :)
okej blogg.se är damp så jag kan inte ladda upp bilder så seeya later!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar