Still bright, still colourfull

Så nu har fixat klart lite med en bildmapp på datan, jag gillar att ha organiserat därför har jag mappar som heter: 2010, 2011 och 2011 och även andra namn och sedan i själva mapparna står det namn på allt och datum så jag ska komma ihåg allt ! såhär ser det ut:
Men Idag från 4-7 var jag nere i slottet med Amanda och Nathalie och ringde runt till massa oaktiva medlemmar inom Gävle Ungdomsråd och hörde om dom ville bli aktiva igen eller om vi skulle stryka dom helt, fick strycka hela 15 st så vi gick från att han 58 medlemmar båda oaktiva som aktiva ner till 43 som nu är medlemmar och stödmedlemmar så det är skönt att ha lite ordning nu!
Men ja nu ska jag umgås med la familia så ses! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar