Settle down with me, cover me up, cuddle me in

Första riktiga skoldagen avklarad då och det gick fintfint, var inte så forever alone som ja trodde jag skulle bli utan jag skaffade mig ett litet gangster gäng som är allmänt coola!
Gjorde en liten badass sak idag också som fick sina konsekventer men det löste sig men jag tänker inte ta upp vad, även fast det inte var så farlig, rätt så roligt faktist hahah!
Men idag gick vi mest igenom lite information om varje klass och prata om kommande terminen/året, saker som man helt enkelt behöver veta, sluta tjugo över 4 så jag var skaplig trött och åkte raka vägen hem efter att ha vandrat med Amanda och Emilia in till stan! var så jävla utslagen när ja kom hem vid 5 så jag satte på tv:n och la mig i soffan i hopp om att få sova lite, men telefonen ringde så det vart inte av haha!
Ännu en dag imorgon så då får vi se vad som händer, antagligen jobb jobb jobb :)
Men vi höres!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar