Överallt hittar jag folk som påminner om dig och alla våra minnen

Tjena!
Igår kväll drog jag och min låtsaspappa Daniel till våran stuga i Granön där förövrigt Åke och Kestin bor (Daniels föräldrar) Vi åt direkt och sen gav vi oss ut i havet och la ut nät , åå vad jag älskar att åka båt så himla härligt!
Sedan åkte jag och Daniel upp till själva stugan, vi har ett annat hus lite längre ner på granön som kallas trollharen och är där ibland också, men jag ville så gärna sova uppe i Granön för jag ville inte behöva gå på dass och allt sånt skit!
Somnade inte förens 3 och lära gå upp 7 så 4 timmar sömn vart det och det var bara upp och hoppa och ner till trollharen och ta upp all fisk för att senare äta alla abborna till lunch!
Sen vid 4 drog vi oss hem till Gävle och sedan dess bara tagit lugnt, min kusin Ida och moster är här då Linda och mamma ska på begravning imorgon för deras mammas farbror Erik!
Ska fortsätta spana runt på nätet och sedan dra mig till sängs


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar