Life is good just if you just try

Halloj alla!
Idag var jag ner en stund på stan och åt och fika med Nadja och Lydia, lämnade över Lydias biljett till henne också så inte jag tappar bort det hahah!
Sen hem och planera lite med Anna då hon kommer imorgon, hon ska få följa med oss på möte med gävle ungdomsråd också haha, sedan efter ska jag, hon , tobias, sean och felix på bio och vi ska se grannpatrullen! 
ska bli jätte trevligt, sen vet jag inte vad vi ska hitta på på torsdagen men stan kanske?
Ska även innan jag åker och möter Anna på stationen ner till hälsocentralen och ta min andra vaccination spruta mot livmoderhalscancer! så nervös, alltså jag är inte rädd för sprutan utan bara att jag tycker det gör så ont :(
Men ska snart dra mig mot la bed så jag orkar med den fullspäckade dagen tomorrow så seee yaaa :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar