lately I'm finding myself constantly missing something

Okej så den senaste tiden då jag inte har bloggat har jag haft "chill dagar" alltså verkligen inte gjort något så kännt att det varit onödigt att uppdatera något!
Börjar närma sig skolstart så har börjat tänka mycket på framtiden nu och om jag verkligen vill bli reseledare och än så länge känner jag att jag vill bli det och sen har jag också tänkt på vad jag ska göra direkt efter gymnasiet om jag ska ut på ett Au Pair år i England eller USA eller om jag ska söka en utbildning och börja jobba direkt, tror mest på att jag ska ta det där Au Pair året först, bara komma iväg ett år och vara "barnvakt" och leva livet för att sedan bestämma vad jag vill fortsätta med när jag kommer hem!
Men det är 3 år kvar så ska inte behöva oroa mig för detta än haha! :D
Ska kolla på Allsång på skansen nu så ses!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar