I wanted to believe that you were right for me, well how could I be so naive?

Kom hem för ca en timme sedan efter att ha varit borta sen 11 imorse, drog iväg med bussen imorse ut mot Eckerö-båten och där spendera vi ca 4 och en halvtimme ombord!
Dom första 2 timmarna åt vi buffé och jag är verkligen en sucker för food speciellt buffé bara tar och tar och äter och äter, fast det blir mest av efterrätten, det är min svaghet tar allt jag kan komma åt typ hahah!
Men efter maten gick vi upp på däck och satte oss för att sedan när vi lämna åland bege oss till Tax-freen det var sånt lite utbud där så det var tråkigt, vart så äcklad av godiset också men till slut hitta jag iaf Brittney Spears parfym och en mascara som gör fransarna längre, har ju så korta så det behövs, får hoppas den är bra!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar