Getting back together

Så idag har det bara mest varit en chilldag, gillar ni min nya design och header förresten? jag är nöjd nu och kommer inte ändra den förrens om nå år haha!
Min prinsesssömn vart förstörd imorse runt 9-10 då han som renovera vår tvättstuga i början av sommarn kom tillbaka för att sätta in våra nya dörrar så man vakna ju av en "jordbävning" och smällar och skratt och ja allt, visste inte va det var som lät där ute i hallen så gick upp och vart förvånad av att dörren var borta, typ wtf?
Sen har ja bara kollat tv och sådant, var mycket filmer idag så det underhöll jag mig med!
Sedan mot kvällen kollade jag på Skavlan då det var Justin Bieber special så jävla underbart, tänk att jag ska få se han nästa år, for real!
Sitter just nu och pratar med Roxy på FB om våra planer om framtiden och så, but i will not say them, ni kommer märka om 3-4 år om det har hänt eller inte, det är iaf en stor sak så ja men inget omöjligt om ja säger så!
Som Justin brukar säga "never say never"
Ska nog snart ta och lägga mig snart och sova om jag kan, osäker på det eftersom dom i huset bakom har världens fest med världens högtalare, lovar att man hör musiken enda till kina, sämst är dom på karaoke också, dör här!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar