Everything is fine

Kom precis hem efter några mysiga timmar hos min kära vän Nathalie med Julia vi prata lite om skolstarten då vi alla går på olika gymnasier nu, om alla killar, och ja om allt!
Hade skola i 3 timmar, vi blev tex guidade av tvåorna, fick lite mer info och sedan lunch, TACOS <3
Börjar gilla min klass bättre nu, man fick ju ett mer intryck idag än i går om man säger så hahah!
Efter skolan vid 12 åkte jag raka vägen hem och tog en sömntur då jag var hur trött som helst och vakna runt 4 och sa bye bye till mamma som skulle jobba, så följde sedan med låtsaspappa och Robin ut till bönan då Robin skulle till en kompis och sen körde vi till en stor parkering där jag fick övningsköra för första gången, så jävla läskigt men när man kom igång vart ja helt galen, loved it!
sedan köpte vi hem från mcdonalds och kollade på fångarna på fortet sen chilla lite och drog mig hem till Nathalie :D
Vet ej vad jag ska hitta på imorgon, det återstår att se så därför får ni se mitt fullsmockade schema.
Gillar måndagarna och onsdagarna mest pga sovmorgon :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar