Busy!

Okej jag tänkte först och främst säga att jag vet inte när jag kommer blogga något dom här kommande dagarna, för det ser i stort sett ut såhär:
Idag:Möta upp Anna och gå på GUR möte, sedan bio efter det!
Imorgon:Hitta på något med Anna
Fredag:Säga hejdå till Anna och förmodligen dra till stugan
Lördag:Stuga
Söndag:Kommer hem från stugan
Måndag:Drar till Stockholm över dagen på möte med valberedningen
Tisdag:Stockholm med Julia,Nathalie och Olivia
Onsdag:Inget
Torsdag:SCHOOL!
Så ja ni ser att jag är rätt så busy dom kommande 6 dagarna sen får vi se om jag bloggar på onsdag annars blir det väl ett inlägg om första dagen i skolan! :)
Känns faktiskt riktigt bra att vara så fullbokad jag är nu sista dagarna före skolan för dom vet man att man iaf har gjort något och inte slöat så mycket, förhoppningsvis ska jag försöka komma in i bättre rutiner ang sömnen så jag inte är som en död zombie dom första dagarna haha!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar