And if in some distant place in the future we see each other in our new lives, I will smile at you with joy.

Igår hade jag en riktig mysig dag i Stockholm med tjejerna Nathalie, Julia och Olivia!
Det var riktigt roligt även då det blev lite för mycket timmar där (hela ca 13 timmar) Kan väl i princip säga att vi redan var trötta efter 4 timmar då vi alla varit vakna sen 5 och Olivia hade inte ens sovit haha!
Men det var mysigt, vi shoppa, åt på kungshallen, fika på ett gammalt mysigt okänd kafé som är hemsökt, shopping, njöt av vädret och prata massa!
Bra avslut på ett lov som för min del har varit underbar, nu sista dagen på lovet tar jag det lugnt mår inge vidare!
Ska bli roligt att träffa min nya klass imorgon :) 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar