You will come back when they call you

Sådärja! nu sitter jag lite halvt uttråkad på mitt rum och lyssnar på depp musik! nej då men nästan så!
Men ja det vart en kort dag i skolan idag sket i elevensval så sluta halv 2 skulle egentligen slutat tjugo över 3 men ja man får endå inte betyg i det så det spelar ingen roll tycker jag!
Men igår var jag ju i stockholm efter skolan, satt först typ forever alone på mcdonalds som jag sa igår, och sedan tog ja tunnelbanan till medborgarplatsen och där vart det stress då jag gick fel 2 gånger, fick först fråga en tjej om vägen och jag fick en kort beskrivning.
Tänkte även vara lite "smart" och tog en genväg men fan va fel jag gick sluta med att jag hade 3 minuter på mig att springa genom en jävlig lång gata som tog 5 min, och dom som känner mig vet att jag har sämst kondition och hatar att springa helt serriöst!
Så kom in när allt börjat men ja fick lite uppmärksamhet av Robin då hahha! :D
Sen tillbaka till Centralen och ta ett 10 minuter försent pendeltåg till upplands väsby skulle missat tåget där ifrån om det inte var för den snälla tåg chauffören som vänta snällt på oss :D kom hem halv 12 och somna vid 1 och sov 6 timmar! :D men ja det var alllt så ja seeya all
Serriös bild på mig och robin (jag ser ut som ett retard..)
Osseriöst kort men ser endå ut som ett retard...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar