This is just crazy!

Jag tror dom som känner mig vet hur mycket jag gillar Cody Simpson helt ärligt gillar jag han mer än Justin Bieber!
Men iaf den 6 maj 2011 alltså nästan snart 1 år så börja han följa mig på twitter efter att hans syster Alli följde mig, kommer ihåg hur glad jag vart då även fast det kanske inte var så stort men ja tyckte det, enda sen dess har jag försökt att få han att märka mina tweets men inget har funkat, alltså jag har inte spammat utan kanske skrivit 5 tweets varje dag till han i hopp om att bli märkt men nepp inget har funkat, MEN INATT när ja låg och sov hände något, för det första vakna jag upp av att jag fått 35 nya followers på twitter och en jävla massa, tweets och retweets och det ända jag tänkte var WTF IS THIS?! sen såg jag att någon skrev "@eemmahhansson @codysimpson is RT-ing you ! Hahaha. Lucky :) x" då vart jag helt galen och gick in på Cody's twitter och fick det bekräftat, han har retweetad mig, helt sinnessjukt ju! men nu ska jag duscha och jag får se när jag bloggar nästa gång åker ju till stugan idag efter lunch och blir där till imorgon!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar