Love can touch us one time and last for a lifetime

Ja för en timma sen kom jag hem från att ha lämnat av Nadja och Lydia hemma hos Nadja efter att ha suttit i en biosalong och grinat! åå alltså Titanic, har sätt den förr men alltså 3D gjorde så att det nästan kändes som om man var där, höll på att bryta ihop då när Jake och Rose låg där i vattnet, rose på en dörr och jake i vattnet och han dog och dom i räddningsbåtar kom och Rose kunna inte skrika så hon lärde släppa Jake och simma till nån död gubbe som hade en visselpipa på sig, åå Jake <3 kan knappt tänka mig att det faktiskt hänt för 100 år sen, känns helt sjukt!
1523 personer dog och det var 2228 resenärer och och dom som jobba på båten, bara 705 överlevde. :(
Men nu ska jag ta och lägga mig så ni får en bild på Nadja(som man ser ansiktet på) och Lydia från idag när vi fika innan bion! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar