It's hard to remember the people we used to be

Hej allihopa!
Jag är sämst på att blogga men det är helt serriöst jätte mycket i skolan, nationella och ja prov i allmänhet!
Hade NP muntlig i Engelska och Matte idag och man var i grupper så var med Sandra och Elin, skönt att jag hamna med dom då jag känner dom bäst man fick ju inte bestämma grupper själv! :)
Men det gick bra tror ja eller hoppas jag! :D
Just nu är jag så himla glad för idag fick jag reda på att killen jag har väntat på i 2 år ska komma till Sverige!
JUSTIN BIEBER!!
åå hela min "crush" på han börja ju i mitten av 7:an som sagt och sen har den fortsatt där ifrån, men det har inte alltid vart lätt att gilla han då man fått "hat" (om man kan säga så?) från vissa som inte gillar han och det är ju mycket drama i fandomen, men inte fan har jag gett upp pga det, jag har lovat mig själv att se han live även om jag gillar han eller ej, se han ska jag!
Så nu är jag lycklig att han kommer hit även fast det nog är i början av 2013 men har jag väntat i 2 år kan jag allt vänta i ungefär 9 månader till, right? :D
Jag och Sandra på bilden! usch brukar inte le på kort pga hatar mitt smile och mina tänder, men helt okay kort var det endå!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar