I listen to your words and it hurts

En dag kvar i skolan nu sen blir det loooov! skönt skönt! men imorgon har vi även test i skolan och jag har väl inte pluggat så värst mycket om man säger så...vet inte ens vad vi ska veta så haha jag har väl skrivit ner det som jag tycker är viktigt så snart måste ja lära mig det utantill så ja kan ifall något till testet imorgon förhoppningsvis!
jag är ju så sjuuukt dålig på att plugga så det inte är sant men ja vad ska man göra...får göra mitt bästa! annars är det bara chill har inte mycket inplanerat detta lov förutom att man ska till stugan i helgen och sedan kanske träffa Sophie nångång i veckan när hon kommer till Gävle, får se hur det blir med det! men nu ska jag dra mig mot plugget och iallafall försöka lära mig något!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar