I feel so close to you right now

Måste börja med att säga att Cody Simpson mixtape som han släppe idag ÄGER man kan ladda ner den gratis här! fyfan ååå va bra den är har nog aldrig fått en sån här "kärlek" känsla för ett album någonsin! ladda ner den , you won't regret it<3
Sedan som ni flesta vet har jag ju jobbat gratis denna kväll och det var riktigt roligt det var iaf jag, Nathalie, Johan och Amanda! kom hem för en timma sen ungefär! men det var trevligt, musiken var härligt och jag och Nathalie hade allmänt roligt haha vart lite för mycket kaffe för hennes del och för mycket choklad för mig haha :D men det vart mycket roligare en vad jag trott så det var skönt! :)
Men ska ta och lägga mig men innan får ni lite bilder! peace out good night!

Nathalie skriver:

Haha, KAFFE!!!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar