You remember me but its hard to move on for me, it's easy for you but not for me

Idag var det ju skola som vanligt, hade skolfotografering sista lektionen typ fick stå upp som vanligt hahah :)
Lite irreterad är jag just nu för Tobias min tvillings mobil, cykel och hem nyckel, tröja och busskort var stulna idag när han hade jumpa, sen vart andras busskort, kalsonger (wtf?!) och scarfer stulna, men alltså det där att stjäla saker fattar jag inte...var även in till sjukhuset för en eventuell operation i ögat men vafan det gick inte för att vageln (?) var för liten, alltså den har varit där i ett år och stört mig så jävla mkt och dom tar inte bort den...så nu ska jag få en annan salva.
Men ja, tänkte även berätta att jag pratade med Robert Kragh från Lovestoned som jag gilla förra året...och lovestoned finns inte längre dom har slutat men Robert ska nu satsa på en solokarriär och eventuellt vara med i Melodifestivalen i år, får väl önska han lycka till och hoppas att allt går bra, han har ju en fantastisk röst så man kan ju allt hoppas, för er som vill ha lite information om solokarriären och så kan ni bara kolla på bilderna här under
Helt ärligt har jag saknat att prata med han och jag vill verkligen träffa han igen hahah, så om detta går så kanske det blir att man får träffa han igen :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar