Who am i to assume?

tröött liten tjej sitter nu här helt slut efter att ha börjat skolan tjugo över 8 och sluta tjugo i 4!
Egentligen skulle vi sluta tjugo över 3 men vår Drejnings lärare (Elevensval) kommer vara sen typ varje fredag så då kommer vi få gå tjugo i 4 i nu 2 veckor och sen blir vi ledig efter 2 veckor, bara för att vi stannar kvar längre så det är bra! :D
Men drejning och skulptering är riktigt roligt faktiskt började med en skål idag som nästan hann att bli färdig ;)
Men ja...vad mer har jag att säga?
Och juste jag vet inte om jag har berättat det här men jag har nu bestämt mig nu att jag ska gå på Hotell och Turism på Borgis nu när jag börjar på gymnasiet nästa år, också efter gymnasiet ska jag ta en kort liten utbilding för att bli reseledare! :)
Låter så sjukt kult, och att få resa är ett plus också, jag kan tänka mig att om kanske 6 år är jag i något varmt land som Spaninen och guidar/leker eller bara pratar med peeps, så sjukt jäkla härligt, min största dröm är ju att resa eftersom dom ända resorna i mitt liv till ett annat land är ju finland (med kryssning då) danmark och bulgarien så jag har ju inte rest så mkt i mitt liv, så man får verkligen hoppas att detta funkar! :D
men det tror jag nog :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar