When we were kids things were so clear

Kom precis hem från skolan, lära bara vara i skolan i 15 minuter idag för alla elever ska ha nå slags möte med lärarna om mål detta år, gick bra pratade mest om Matten och Engelskan som jag har haft svårigheter i, men det ska nog funka bra bra nu i 9:an :)
Men snart ska jag ta och cykla ner till centrum här i Bomhus och klippa mig, ska nog inte ta så mycket i längden tror jag men får se, ska nog mest klippa topparna och tunna ut håret :)
Just det igår börja ju mitt favoritprogram Idol och usch vad Alexander var hård så himla hemsk, men jag fick mina favoriter redan och det var Olle Hammar, Moa, Chasmine och André Asplund kommer säkert få fler favoriter med tiden!
Idol var faktiskt mycket bättre en vad jag förväntat mig även fast man kanske saknar alla deltagare från förra året, men det blir nog bra detta :)
Bara för idol har börjat så får ni en halvfin bild på mig och coola Jay Smith :)<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar