this was my good bye, i will never come back, you have done enough i dont wanna be hurt again,

Sitter just nu och raderar lite randoms på facebook, förr när man inte hade något liv la man ju till alla konstiga typer som perversa killar/såna som låtsas vara någon och sedan någon man absolut inte känner, så håller på att rensa nu, en sålänge har jag lyckats rensa 100 pers, lite till nu bara! :)
Imorgon drar man till Stjärnsund och firar min kusin Oskar som blir 10 år, stor han är nu!
Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra i helgen...på måndag ska jag bara till skolan en kvart och det är för att alla ska ett slags möte med våra lärare om typ mål nu i nian? så 9:30-9:45 kommer jag vara i skolan och sedan hem igen, ganska onödigt egentligen men skönt också, kanske tar och klipper mig efter mitt hår börjar bli så tjockt och väldigt långt :)
Men det var väl allt för idag, så pusshej! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar