It’s been a really really messed up week seven days of torture, seven days of bitter

Hejsan allesammans!
Idag har det varit riktigt dåligt väder, bara regnat så efter skolan lärde mamma hämta mig eftersom det ringde så mycket, så då följde jag med och sa hejdå till brorsorna då dom ska på någon rock kryssning nu med pappa och deras kompis tobbe som tyvär vart nekad precis vid ingången i stockholm för han inte hade ID inget funka heller värka det som så nu sitter han förhoppningsvid på ett tåg hem själv, tråkigt :(
Var sedan ut till Valbo och köpte ett par byxor, tights och ett gitarr fodral!
Imorgon är det fredag och då betyder det att det är bara 1 vecka kvar tills Sara och Sophie kommer hem till mig på kvällen och sedan på lördagen så drar vi till Kista/Stockholm för att gå på blog awards sjukt roligt längtar! :D
Ska väl antagligen ta och hoppa in i duschen snart och sedan ta och lägga mig för att vara utvilad till imorgon, :)
såå se ya! :)
Ni får en gammal och halvsöt bild på sara, mig och Sophie hahahah typ dör, det här var typ första gången vi riktigt var med varandra! :D

Sara skriver:

Sv; aa! dööööööööööööööööör! ;)

Sophie' skriver:

asså sååå gammal bild! xD <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar