I'm that star up in the sky I'm that mountain peak up high, I made it I'm the worlds greatest

Just nu är jag riktigt riktigt peppad inför "Star For Lifes" konserten i November som jag ska vara med i så sjukt jävla sjukt roligt, gud idag var jag i Folkets Hus är i Bomhus från 2-5 och sjöng med 4 personer från Sydafrika och såklart även alla resterande 100 pers typ som är med? och sen var även Tripple and Touch med som har varit med i tex Melodifestivalen (väldigt länge sen) och på spåret!
Sedan när konserten väl är så kommer även Molly Sandén medverka så det blir grymt!
Men ja idag sjöng vi, dansa, klappa händerna, sjöng och dansa ännu mer och det var SJUKT säger jag bara!
Konserten kommer bli grym!
Detta blir nog mitt sista inlägg på typ 3 dar kanske då Sophie och Sara kommer imorgon och sedan drar vi till Kista på lördag så ja men det kommer bli sjukt roligt också! :D
Bjuder på 2 bilder på mig med afrikanerna :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar