I just wanna say thanks cause your hate is what gave me the strength

Hejsan allihopa, nu sitter jag här och funderar om jag ska ta och städa nu eller om jag ska ta det imorgon kväll, Sara och Sophie kommer ju somsagt på fredag så jag måste få reda på mitt rum hahah :)
Men jag var hemma från skolan idag för att jag kunde inte sova så då stanna jag hemma och vila ut men imorgon ska jag ta mig fan dra mig till skolan, sen klockan kvart i 2 sticker jag ifrån skolan till Folkets hus då det blir nå träning med Tripple and Touch inför konserten you know.
Och det kommer hålla på till typ 6 så då kommer jag vara skit trött när jag kommer hem men det blir bra ! :D
Men det får bli allt får se när jag bloggar nästa gång så bye bye! :P


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar