Everything has an end

Nu tänkte jag berätta om vad som hänt sedan fredags, så förbered er på ett långt inlägg!
Fredag
I fredags efter skolan mötte jag upp Sophie och Sara på tågstationen klockan 6, så mötte vi sen upp Amanda och åt på donken. Sen drog vi alla hem där vi kolla lite på Idol och jag är så glad att Andreas Larsson kom tillbaka eftersom han är sjukt bra! Amanda drog hem sen, så då gick vi ut och va väl ute till kanske 12 prata om allt möjligt och ja det var skönt fast sjukt kallt. Gick sedan hem osså fixa vi lite på rummet och sedan la vi oss.
Lördag
Vakna upp 9, fick först reda på att min Farmor har dött, hon har ju somsagt haft cancer i några månader nu så hon har väldigt jobbigt, kändes så jobbigt då jag inte träffat henne sen min födelsedag i Juli, men ja kommer sakna henne och jag vet att hon har det bra där hon är nu <3
Men iaf efter 11 så drog vi till Kista och var framme nångång före 1, vi gick direkt till scenen och ställde oss där kom ganska långt fram, Jedward skulle uppträda men konstigt nog så orka jag inte stå i folkmassan så jag gick ut (ovanligt jag liksom) och knäppte kort med Maria Montazamis dotter Sara, och tog även kort på Andreas Wijk, Cimon Lundberg och Pär Lernström :)
Sedan när det var signering stanna vi kvar vid scen och kom längst fram men även där vart jag slut efter en halvtimme och det var typ en timme kvar till Mange Makers(ovanligt igen att jag bara drar ifrån en spelning), så jag stack själv till nån sminkingsgrej sedan satte jag mig ner på golvet och slappa mot nån vägg och ställde mig sedan upp när jag hörde Mange, såg tyvär inget :/ bara lite, sedan stack alla till signeringen så medans Sophie och Sara köa till det stack jag till mamma och åt glass, sen mötte jag upp dom igen efter lite virrande utomhus då det var kaos inne i gallerian, så då åt vi sen, och kolla runt på kläder och jag köpte en snygg tunika som jag letat efter as länge! :D Sedan vid 8 drog vi ifrån gallerian och kom hem till Gävle halv 10 där vi stanna på Donken och åt glass. sedan hemma gick vi ut och gick typ i 5 min... sen gick vi nästan och la oss direkt! :D

Och ja idag stack dom ner till stan själv då jag valde att stanna hemma och ta det lugnt!
Men det var allt så nu får ni bilder :)
Sara och Sophie!
Ana Gina
Cimon Lundberg
Finafina Andreas Wijk
Pär Lernström
Jag och Sara Montazami :)
Jedward :)
Mange Makers
Och här får ni även en video :


lydia skriver:

SVAR: Haha, alltså jag började gilla de mer bara för någon månad sen. Kanske, juli?

Och så fort jag fick veta vem som var vem såg jag direkt olikheterna och deras beteenden. :)

Men goa, det är båda två!

Du borde ha träffat de Emma :)

lydia skriver:

SV: alright alright :)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! skriver:

Hej! Var med i min nya tävling! Du kan vinna en valfri vara från Uffessakerochting! :D

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar