Det är tanken som räknas

Just nu sitter man och kollar på Idol, ingen speciell som var med i detta avsnittet kände jag men ja hahah :P
Jag har fått så in i helvetes ont i halsen så det nästan är jobbigt så jag försöker att ta det lugnt!
Men vad mer ska jag säga? idag var man till kyrkar och nu är jag officiel fadder så nu träffade vi dom nya konfirmanderna så vi lekte lite lekar och fika så det var roligt! :)
men idag är det även 10 år sen World trade center attentaten hände, så jag sänder mina tankar till alla som dog och alla som miste någon, sjukt tråkigt att något sådant hände, vara bara 5 år när det hände så egentligen vet jag själv inte mycket om allt det där, men lite vet jag iaf! :)
MEn det var allt och nu ska jag dra och göra något haha, så byeee! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar