Det är sjukt att det händer mig varje år exakt samma sak

Sitter just nu och kollar på finalen av The Bachelor, riktigt intressant faktiskt!
Jag har vart sjuk igår så jag var hemma igår och idag, men idag känner jag mig hyfsat bra så imorgon blir det skola! och jag måste komma ihåg sen att åka förbi min praoplats och hämta min typ praopapper som dom tog ifrån mig, lämna in den där 2 veckor sen så hahah!
Men nu måste jag faktiskt berätta en grej som faktiskt är riktigt roligt och ja som många vet så kommer Idol hit till Gävle på fredagsfinalerna i November och det var så jävla dyrt så jag tänkte ett tag att inte gå, men idag på mail fick jag reda på att jag vunnit 2 biljetter till fredagsfinalen här i Gävle så jag vart så jävla glad, men problemet var ju ett tag vem ska jag gå med?! men jag går med Sophie eftersom jag känner henne bäst om man säger så, och det kommer nog bli bra! :)
Men just nu längtar jag så sjukt mycket tills på fredag då Sara och Sophie kommer och sen på lördagen drar vi till Kista och har det allmänt roligt på Blog Awards! :D

Sophie' skriver:

Längtar sjukt mycket till både blog awards och idol! :D

ses om 2 dagar emmiiiiis! :D <33

Sophie' skriver:

- ah :D <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar