As good as it gets

har egentligen ingen lust att blogga nu men tänkte slänga in och berätta att allt flyter på som vanligt och jag mår väl hyffsat bra, skolan flyter på och jag tycker det går riktigt bra, dagarna bara rullar på och det är skönt som fan!
Imorgon ska jag mamma,robin och tobias hem till farfar efter skolan, måste åka och träffa han nu verkligen och se hur han mår! <3
Sedan längtar jag sjukt mkt till nästa helg då det blir inspirationshelg här i gävle som mitt ungdomsråd har anordnat så det kommer bli awsome och Mimmi, Elin, August och Jonathan kommer som man inte träffat på 7 månader kommer bli så sjukt awsome har saknat dom, tyckte Hakan kunde komma också men han sa ifrån :(
Men det är väl att jag har att säga så nu ska jag gå och lägga mig så byee!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar