And you thought i was lonely but i never felt that way back then

förlåt för den hemskt dåliga bloggningen men jag har varit helt off, mycket som hänt, eller nja inte direkt mest skola då hahah...
Men ja, idag var det ju träning inför Marching for life konserten i november, flyter verkligen på haha, jag tror vi är ungefär mellan 70-100 pers i kören ellern något, alla är typ från Solängen men eftersom jag bytte till Källmur så känner jag mig lite udda men man känner ju endå en hel del så det är skönt!
Och juste har jag berättat att jag har slutat simma, jag kände nu att det inte är min grej, visst det var roligt ett tag tills alla splittrades och jag fick problem med öronen, och sen det där att dom dela in mig i en grupp med 10-12 åringar där bara jag var 15 år bara för att jag inte simmat på ett bra tag gjorde jag mitt beslut att sluta simma, känns faktiskt skönt, har varit så mycket krångel med det där ett tag, men jag saknar alla gamla simkompisar som Melika, Wilma, Moa, Wilma, Emelie, Felicia, Axel, Adam, Oscar och Svante!
När det var vi då var det som bäst men sen vart allt bara knäppt, hahah känns som om jag är värsta depp men nej det är jag inte! ;)
Men nu ska jag ta och göra mig i ordning för sängen så god natt <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar