Whan I Held Ya

Tänkte bara säga att jag kanske inte kommer blogga så mkt nu.
Vi börjar få mycket läxor och så nu och jag måste verkligen plugga och lägga all min energi på det, måste verkligen få in allt till nationella nu så att jag kommer in på gymnasiet !
Kommer blogga nån helg kanske eller någon kväll men bara när jag har tid, men jag kommer ju självklart uppdatera här när det hänt något roligt och så!
Hoppas ni överlever ni som läser min blogg ;)
Bjuder på en gammal bild från solängen på bilden är det: Jag, Marcus, Frida, Linda och Agnes!

Sara skriver:

Sv; afrikagruppen är en grupp som tjänar iop penhar till dom aidssjuka i afrika och vi kanske ska till aftika och hälsa på i vår om vi har tur :) <3

Sara skriver:

Sv; hoppas jag med :) <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar