Twilight Fan Event

Gårdagen var så sjukt jävla roligt!
Har inte lust att skriva exakt vad som hände i detalj i Stockholm för att jag är så off idag men jag kan ju berätta lite och ge er bilder och ett filmklipp.
Kom till Stockholm halv 11 och åt lunch direkt lite sådär alone på mcdonals men men...sen gick jag runt och turista lite grann i närheten av centralen, stack sedan till ett hotell för en intervju med 7 andra tjejer...tilbaka till centralen och kolla lite på Mark Levengood som hade nått tal, gick sedan iväg och såg ingen mindre en Newkid så jag tog ett kort med han, i love him<3
Sen kom Emelie vid 3 och efter ett tag Martina så vi drog ut till Hovet då och vart insläppta efter typ kanske lite mer 1 timme. Man var ju där för att se Robert Pattionson och Ashley Greene men det kändes som det fördes mer uppmärksamhet till banden som uppträdde då det höll på i typ mer en timme och sen var Robert och Ashley ut i typ bara 10 minuter,så det var på något sätt en besvikelse...Men det var sjukt roligt hela eventet och ett minne jag aldrig kommer glömma!
Efter stack vi till Mcdonals och åt och prata med några italienare dom sög på engelska men det var endå roligt att prata med dom, hahah gulliga dom var 30 år lol...åkte sedan hem och kom hem 12 inatt!
Mer bilder finns det för dom som har mig på facebook
Och här är ett klipp med en massa klipp i från själva eventet, hände mycket andra saker också men som jag tyvär inte kunde filma då det hörde till den nya twillight filmen!

mimmi håkansson skriver:

ofta? fan vad coolt! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar