Try to catch me now, it's to late

Tjooo, kom precis hem från Valbo där jag köpt en ny laddare då min andra slutat funka, har typ otur med laddare då precis ALLA går sönder HAHAH ;) sedan köpte jag ett par nya hörlurar som jag har spanat på jätte länge som heter "Urbanears" skit snygga!
Min blogg app i min Ipod har också slutat funka, vet inte varför men det är iaf jätte irreterande det är därför jag inte laddat upp nån bild dom senaste gångerna bara för att jag har behövt gått in från internet på ipoden och mobilen för att blogga...
Men ja imorgon är det skola igen och på fredag ska jag även på begravning <3
Och juste hahah alltså ni vet som sagt att jag kanske är galen i Twitter, och alltid blir så hyper när kändisar börjar följa mig, men det jag har stört mig mest på är att dom här kändisarna som följer mig ALDRIG svara mig när jag skriver och jag själv tycker dom kan skriva något till än när dom ändå följer en och idag fick jag lite tur endå då jag lyckades få ett snabbt svar från min favorit kille Jordan Jansen, hahah han är så sööööt! (men liten ;) )
Vart sjukt glad iaf att han såg det :P
Vet egentligen inte varför jag skriver ut det men jag ville verkligen skriva något så då vart det detta. hehehe


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar