Tonight

äntligen är jag hemma efter hen lång helg på en skola här i Gävle, såklart har jag ju varit här hemma på kvällarna men det är först nu jag kan sätta mig ner och ta det lugnt! :D Först måste jag säga att jag är sjukt glad över att Emil Elton är top 11 i Idol och det betyder att han möjligen kan komma till Gävle antinge på fredagsfinalsgrejen eller på roadshowen om han har åkt ut, så jag är happy lätt min favvo liksom, sööööt! :D men iaf denna helg har varit awsome men jag saknar alla, alla är ju så snälla, söta, gulliga, roliga och ja aallltttt vill göra om allt <3 och av nån konstig anledning kan jag inte ladda upp bilder nu så nu får checka in alla mina bilder på fejjan http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2056487340495.2103714.1493941076&type=1 och sedan bjuder jag på en liten film också från helgen :D http://www.youtube.com/watch?v=qs7BGhF9djI Snart ska man iväg igen till skolan och ha myspys med ungdomsrådet ska bli roligt, och imorrn är man lediiiiiiiiig :D yeyyy men det var väl allt för nu så ses vi senare <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar