Sometimes i wake up by the door, the heart you took must me waiting for you

Somsagt så dog min låtsas pappas mormor igår och det var riktigt tråkigt, vart som sagt ledsen dels för att jag kommer sakna henne och sedan för jag tycker det vart så jobbigt nu eftersom min farmor dog nyss, riktigt tråkigt och hemskt, Irma var en stark person och hon har levt i hela 95 år...hon har liksom varit med om både första och andra världskriget så ja hon har varit med om mycket även fast hon var ung under krigen, sedan har hon även klarat av att bo själv i 5 år nu, men hon har iaf klarat av mycket och har faktiskt varit riktigt aktiv fram till bara någon månad sen så hon är som en inspiration för en!
Imorgon är det en ny månad och den inleds med att åka till mormor i sandviken, sedan blir det att hälsa på farfar i veckan också och sedan blir det Nacka hela helgen med ungdomsrådet, LOVE IT!! skönt med lov förresten!
Men nu ska jag fortsätta spela ett spel på facebook så ses!
Jag (i mitten) med saknade Elin och Simoné! dom är bäst! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar