"Romeo, save me, they're trying to tell me how to feel. This love is difficult, but it's real. Don't be afraid, we'll make it of this mess,"

Än en gång suger jag på det där med uppdatera om vad som händer men jaja.
Slutade 45 min tidigare idag pga för vi börja 45 min tidigare i tisdags bara för vi hade nutidsorientering ;)
Men jaa igår på min sångträning fick jag även reda på att min sånglärare ska starta en grupp på ett x antal sångelever där man ska typ få sjunga för varandra och massa där dom andra ska få ge en tips på vad man ska tänka på och sånt när man sjunger, tyckte det lät sjukt roligt så jag sa YES! :D
Får hoppas att det går bra, vet inte än när det startar men snart så, tror det kan va bra för mig också det här med mitt självförtroende att liksom jag ska våga ta för mig och verkligen visa att det är det här jag gillar och då får man väl hoppas att dom märker det och inte bara skrattar åt en haha ;)
Men det var alllllt, see ya tomorrrow!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar