Jag blir dum av dig

Som många kanske ser så har jag ändrat lite här på min blogg, och JA jag vet att det ser konstigt ut men jag orkar inte bry mig, endå ingen som läser min blogg men hahah jaja ;)
Idag var jag ner till frissan ju även fast jag klippte mig för en månads sen, men vi åkte till en salong där min mammas kompis jobba som är riktigt bra, och hon såg att mitt hår såg helt förjävligt ut så den personen som klippte mig här i Bomhus är antagligen inte utbildad så då fixa hon till håret och allt och gjorde även en liten fläta i håret så nu är det bra! :D
Sedan drog vi till farfar och lämna tillbaka några fotoalbum som vi fick förra gången vi var där då vi skulle kolla igenom om vi ville ha kort på typ farmor och så <3
Men ja det var väl allt för idag, imorgon börjar skolan en timme tidigare en vad det brukar göra på tisdagar bara för vi ska ha nutidsorientering, segt men jaja...
Ses imorgon!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar