Ja du kan tolka det hur du vill och vi kan fortsätta stå still, vi kan låtsas som ingenting men vi ljuger för oss själva nu.

Vi är förlorare jag och du, för ingen av oss vågar tala ut,
ingen av oss säger vad vi känner
För om det innebär att du och jag aldrig mötte morgondagen,
så vill jag veta att du kände, om känslorna detsamma som mig

________________________________________________________________

Hej!♥

Tänkte säga att jag nog inte kommer blogga igen förens typ lördag eller söndag, då jag imorgon ska till Ikea direkt efter skolan, och sen hem och fixa lite saker för att sedan sova.
Och sedan på fredag drar jag till älskade Stockholm över dagen och träffar Martina och Emelie och glor på Robert Pattison och Ashley Greene, awsome!♥
Men det var allt, ska snart ta och lägga mig så jag orkar skriva en uppsats imorn i 2 och en halv timma :) wish me luck!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar