I'm on the right track now

Var på Polhemsskolan idag då alla kommunala skolor i Gävle var där och man fick då gå runt och lyssna lite på programmen och så, följde först med brorsan på El-grejs lät väl roligt men inget för mig liksom, någon lärare tyckte det var bra om jag börja där då det är väldigt få tjejer men no no...
Sedan gick vi till Hotell och Turism på Borgar skolan som jag vela lyssna på och ÄLSKA altsåååå helt jävla amazing är typ kär eller något, nu har jag bestämt mig för vad jag ska välja känns så bra, och alltå lät så roligt, studiebesök på en mässa i Göteborg, studiebesök på hotell och äta frukost och sedan studiebesök på Arlanda för att se hur det går till där, omg helt amazing, kommer sväva på moln hela gymnasiet typ,<3
hahah jag låter som ett freak nu men serriöst, reseledare here i come typ ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar