Zzzzzz

Har haft ganska mycket idag att göra! Först var det skola, sluta 12 åkte hem och åt , drog ner till stan vid 3 köpte julklappar på 20 mi till la familia, tog en promend genom bolounger sen förbi borgarskola och sen marss pannkaka ner till slotet på söder där det var möte på 40 min skönt även fast Berit spöka runt ganska mycket:( sen hem äta på 20 min och drog sedan ner till kulturskolan på sång där läraren inte dykte upp, så himla lååååååågt och dumt! Sen var det hem och fixa med läxan!
Imorgon är det simning på idrotten osså slutar vi 12 tagga!!


NATALIEGOESAMERICAN skriver:

Hej! Tack så hemskt mycket för kommentaren! :)

Jag har skrivit ett svar på din fråga på min blogg, det blev rätt långt, haha. Hoppas det ger nånting mer. Undrar du nåt mer än det, så peppra på! Jag svarar så gärna så :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar