You wont believe it's true when i tell you by feelings and what you are suposed to do i'm sorry but i dont want to go

Alltså åå jag vart fett happy idag när jag kom hem från skolan och såg att jag fått brev från Läkerol!!!
Och då kanske ni undrar "varför har hon fått brev från läkerol?" men det är för att jag var med i en tävling om biljetter till Idol i Gävle nu på fredag och vi kommer sitta typ brevid scen alltså nere på marken utan liksom lite ovanför fast det är fett nära verkar det som så jag är taggad! Ska gå med saknade Sophie Fröjd!
Kommer bli grymt och sedan på lördagen åker vi ut till Valbo och kollar på idolerna som åkt ut ska bli najs att träffa Emil och Olle <3  men helgen kommer bli grym det vet jag! :)

a skriver:

Fin blogg du har, allt bra med dig idag?

Va gärna med i min dagens blogg tävling!



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

Sophie' skriver:

- hahaha vilken jävla bild :o xD

längtaaaaar!! :D:D <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar