You probably wanna know!

Tänkte berätta kort men utförligt vad som hänt sen igår, kan börja med att det varit fantastiskt!
Fredag
  • Mötte upp Sophie på station där vi såg Pelle från Idol juryn!
  • Häng på stan i en timma
  • Hem och fix och tillbaka till stan för käk
  • Läkerol Arena!
  • Vinka som en galning till Emil (ja, Emil Elton) som satt 5 meter ifrån mig
  • Hängde kvar på Idol Extra för att få stå på scen med 7 andra tjejer och självaste André då han åkt ut
  • Ner till stan och käka för att sedan hänga utanför hotellet
  • Vart kallad "Gävlebo" från Emil och Olle då dom ville veta veta va donken låg, och även snacka med André och även trösta han i ett par minuter!
  • Såg sen massa andra idoler
  • Drog hem, chilla och sov!
Lördag
  • Vakna, fix och åt frukost!
  • Drog till Valbo!
  • Var där först och fick även se när Roshana och André repa
  • Satt och sjöng och såg att André satt och garva åt mig och Sophie!
  • Allt börja
  • Köa helt i onödan till skivsignering men kom nästan först till fotografering ist
  • Käk
  • Garva
  • Skivsignering, och klagade sedan att det var jobbigt att stå i kö...Denize förståd inte va jag mena med det
  • Dans,dans,dans
  • Hamna i Olles blogg
  • HEM LJUVA HEM!
Och som alla förstår i detta lag är jag SJUKT trött, och jag har fortfarande inte fattat vad som hänt!
Vilken helg alltså!

Mer bilder kommer med tiden och kommer vara upp på facebook om några min!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar