Trying to stay out of everybodys way

Känner mig mycket bättre nu faktiskt en vad jag gjort dom 2 senaste dagarna typ, men har fortfarande nå in i helvetes ont i halsen så jävla drygt alltså får väl hoppas att det går över typ fort så det inte är lunginflammation eller något :( men iaf imorgon ska jag dra mig till dagiset kommer vakna 6 men det borde jag klara om jag lägger mig i tid ikväll haha!
Förresten här är en bild med mig och idoler som togs ute i Valbo i lördags,
gillas starkt bara det att jag blir mobbad för min längd varje år känns det som, som ni ser på bilden är jag längre än Roshana, Linni och André och då är ju dom ändå 1-3 år äldre än mig eller något?, men iaf före mig på fotograferingen var det en jätte liten söt tjej som dom fick böja sig ner till bara för att hon vara liten osså när jag kom där värsta big mama så säger André "Nu kommer en lång en nu får vi stå på tårna", och alla bara skrattar jag ba: "japp...hehe" Samma sak hände 2008 (?) när Anna Bergendahl och gänget var i gävle då utbrast Anna : "Akta er en långis kommer" man bara: "men ja..." då var jag liksom 12 eller 13 år och hon var liksom 17 och jag var typ ett huvud längre man bara "wtf"


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar