There was a time i thought, that you did everything right,

Hejsan sitter nu och chillar efter att ha städat rummet då Sophie kommer imorgon, får se om det blir någon bloggning i helgen! :) men idag har det varit skola och sedan var jag ner till polisen och fixa ett nytt ID så det kommer väl om nå vecka och sedan har jag beställt ett nytt bankkort så det kommer snart det också! :) skööönt!
Imorgon kommer det bli awsome, kommer någ bli så in i helvetes grymt alltså jag lovar! :D
Jag tycker ni även kan kolla om ni ser mig och Sophie där i arenan (tog bilden från sophie)
Så ni som inte förstår bilden så är det där de är inringat vi kommer sitta på ett ungefär så ja det känns som en riktigt bra plats faktiskt, men det får vi se om imorgon! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar