Gullivers Resor

Sitter här och skriver om författaren till Gullivers resor och jag skriver även referat och recension! det är ett svenska arbetete! vi har hållt på nu i någon månad med ett så kallat "klassiker-arbete" där man ska läsa en bok som har funnits i flera generationer typ alltså en "klassiker" och då valde jag Gullivers resor, men jag tycker det är så jävla svårt att skriva om det man ska skriva, författare informationen var lätt att leta reda på och även skriva om han (Jonathan Swift) men resten är så himla svårt, och det där att man ska skriva en hel sida om vad man tycker om boken och så är OMG HATE IT! okej nu överdriver jag men det är svårt...men ska försöka bli klar till på Onsdag då man ska lämna över arbetet till en i klassen som ska skriva en respons till det sen får man tillbaka det på torsdag då man får finslipa det tror jag och sedan ska det vara inlämnad tills på fredag! men nu ska jag back to work, så ses!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar