You're beautiful and crazy to maybe that's why i fell into you, but you were never with me

Hejsan!
Blir ett nattinlägg känner jag, känner mig lugn nu osså är det helg! :)
Robin min storebrorsa har ett lan nu med massa kompisar men det är chill endå hahah.
Sommarvädret börjar komma tillbaka nu så jag känner att det kan fortsätta såhär ett tag helst hela sommarn tack.
Igår åkte jag och Anna ner till Slottet här i Gävle och träffa på Marcus och 2 av hans danskompisar och kollade på kronprinssesan Victoria och Daniel samt Andreas Johnson som sjöng :)
Coolt att liksom se dom i verkligheten, inte ofta det händer!
Idag var det orienteringsdag i skolan, skulle gå med Marcus och Anna men dom skulle springa men det ville inte jag så jag gick med kanske sju 9:or istället och dom hade ju svårare väg en 8:orna så jag ångra mig lite...
Världens jobbigaste väg in i skogen, upp för kullar och berg, gå på avhuggna träd, gå i typ äcklig lera, och typ bajs nästan, osså fick ja skavsår på lilltån! :(
Tog 2 timmar exakt att gå och det skulle vara 5 kilometer men kändes mer...
Men man fick iaf hamburgare sen och vid 12 åkte jag hem sov och duscha.
Men det var allt för idag ni får iaf en fin liten bild på Daniel och Victoria från igår.

Ellinor skriver:

Hej :D allt bra?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar