This aint hollywood this is a smalltown

Alltså har verkligen blivit jätte dålig på att uppdatera här på bloggen, men jag har somsagt skola.
Jag har börjat förstå att jag inte kan lata mig med skolarbetet, börjar ju för fasen i 9:an efter sommaren och då måste jag verkligen satsa på betygen.
Har gjort alla mina 6 läxförhör inom NO ämnena Kemi och Biologi som jag missat och misslyckat med förr men nu klara jag det perfekt faktiskt.
Sen gjorde jag ett Engelska prov idag som jag missa igår, gick riktigt bra faktiskt ! :)
Sen är det matten som jag också har jobbat ikapp med.
Men såhär kan jag inte ha det i 9:an för då kommer det vara massa nationella också så då kan jag ju inte hålla på ligga efter så att jag får ett helvete i slutet, blir lite jobbigt kanske?
Men iaf, har bara 5 vanliga skoldagar kvar :O är ju ledig nästa vecka torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag sen är det klassens dag också nån dag så det kan man ju inte räkna med heller, SJUKT! :D
Men nu ska jag äta så byyeeee!
Och juste jag har fallit för dessa killar ... John and Edward (Jedward) Grimes in my heart<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar