they will live on even when we are gone

Hej alla!
Förlåt att ja inte bloggat på en vecka men var sjuk hela förra veckan sen i söndags åkte jag till Uppsala och Enköping med konfan över dagen riktigt roligt var det.
Men iaf tänkte uppdatera er nu även fast jag inte har så mkt att skriva.
Längtar sjukt mkt till lovet, ska på stolt och nykter, schools out, göteborg, stugan i granön, stockholm osså massa mer osså ska jag ju sommarjobba på Dinners (gävle bro)
Ska bli så härligt, tänk att efter sommaren börjar man i 9:an helt sjukt :o
tiden går snabbt man hinner ju inte ens med liksom hahah.
Och ja visste ni att jag har fått en ny mobil? det är en Huawei en riktig härlig mobil faktiskt såhär ser den ut:
Men ja va mer finns det att säga? (:
det var nog allt tror ja så hejdå ;)

lydia skriver:

SVAR : Jaaa, det måste vi!

Massor med gånger i sommar? :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar