In the hands of god

Hej!
Idag konfirmerades jag, helt sjukt jag kommer ihåg i september när konfirmationen drog igång och man tyckte det var så långt kvar tills denna dag skulle komma.
Men poff så var den här liksom, känns lite tråkigt bara att man inte ska få umgås med alla i gruppen varje tisdag som man har gjort nu i 8 månader.
Men det gick faktiskt riktigt bra vi hade en teater där jag spelade Josef, gick bra bara att jag skulle gå fram till randoms i publiken som inte visste vad dom skulle svara, dom skulle svara Nej, men nån gubbe sa Ja, då fick jag panik men det löste sig iaf hahha :)
Teater och skådespeleri är inte min grej direkt har jag märkt idag så då vet jag en dröm jag kan avsluta redan nu, scenskräck har man :P
Men ja efter fick jag en hel del pengar av släkten osså fika såklart :)
Imorgon ska man till kyrkan igen på nattvard, sen är allt över ska nog ta och bli fadder eller något.
Men jag tänkte bjuda lite på bilder nu :)
Dom 2 sista bilderna gillar jag inte direkt men jag bjuder på dom ;D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar