Vänner kommer och går men vissa stannar föralltid

Hej förlåt att jag inte bloggat på 2 hela dagar men det är bara för att jag inte orkar efter denna helg som varit och för att jag haft skola också.
Denna helg försvinner jag som vanligt för jag ska på konfaläger och kommer hem på söndag.
Men ja, just nu sitter jag på fejjan och chattar med roliga Hakan, i miss that guy :)
Vad gör jag mer då? sitter och lyssnar lite på Cody Simpson...Sitter och gör allt möjligt helt enkelt.
Facebook är damp som vanligt men ja det löser sig efter ett tag.
Bilderna från Club Heat har kommit upp och det fanns en del bilder på mig, men jag börjar fundera varför dom inte la upp bilden på mig och killarna i soffan :/ vill ju se den bilden.
Aja nu får ni iaf en bild från club heat sen drar ja :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar