Sjuklingen

hejsan!
tänkte slänga in en snabbt inlägg innan jag går och vilar lite...igen för 2:a gånger.
Jag har blivit riktigt sjukt somsagt orkar inte göra mycket.
Har hosta, väldigt förkyld, hög temp (ingen feber en sålänge) så ja...har varit såhär liet upp och ner sedan i onsdagskväll men nu har det blivit värre.
Känner att jag måste bli frisk, känner att jag inte vill missa så mycket i skolan nu när jagär borta typ varje fredag också och på fredag ska jag vara ledig igen pga en grej.
Osså känner jag ett måste att va frisk på onsdag så jag kan gå på Never Say Never med Anna.
Så ja...jag måste bli sjuk, men ja kommer nog inte dra till skolan om jag är såhär det lovar ja hehe.
men nu ska jag vila så ses


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar